PON kaverina, kommentteja kaikilta!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Tammikuun 5, 2006 kello 09:42:53
----------------------------------------------------------------------

PON kaverina, kommentteja kaikilta!

Heips,

Tästä on ollut aiemminkin puhe joten ajattelin nyt nostaa kissan pöydälle (ei tartte nostaa karvoja pystyyn, tää on hauska juttu ;)

Eli voitais laittaa PONista rotuna vähän enemmän tietoa tänne sivuille, muutakin kuin rotumääritelmä ja käyttätarkoitus jne. Merviltä taisi tulla ensimmäinen pallo tämän asian suhteen ja hallituksen kokouksessa joskus juteltiin myös tästä: eli voitais kerätä ihmisten OIKEITA kommentteja PONista kaverina/lemmikkinä/harrastuskoirana. Näitä voisi lähettää mulle tai kirjata tähän, voisin sitten poimia ainakin osan ellei kaikkia (vastausten määrästä riippuen) ja tehdä niistä koosteen joka voitais lisätä tuonne PON-kohtaan valikkoon.

Ideoita otetaan vastaan mutta perusajatus on, että kerrotaan miten koemme PONin; Ei pelkästään sitä miten ihana ja mahtava ja upea se on (tämänhän kaikki jo tiesi ;) vaan myös niistä ärsyttävistä piirteistä: Pyritään antamaan PONista juuri sellainen kuva kuin mitä se on asiaa kaunistelematta tai musta-maalaamatta. Näin sitten ne ihmiset, jotka käyvät täällä sivuilla etsimässä tietoa näistä karvaturreista, saisivat paremman käsityksen siitä, millaisesta kaverista on kyse.

Antaa palaa, ideoita, juttuja, kritiikkiä, miltä kuulostaa?


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]