Jutun lähetti Tiina , Tammikuun 5, 2006 kello 15:42:05
Re: PON kaverina, kommentteja kaikilta!Vastineena juttuun: PON kaverina, kommentteja kaikilta!, jonka kirjoitti: Tintti , Tammikuun 5, 2006 kello 09:42:53:
Asiaa... useat tositarinat eri koirista ovat niitä joista saa rodusta oikeanlaisen kuvan, myös ne pahat puolet on myös minun mielestäni kerrottava ihan rehellisesti, ei kaikki aina ole niin ihanaa...
Tiina ja Wolec, se älykäs JÄSTIpäinen otus :)