Jutun lähetti Kikka , Tammikuun 5, 2006 kello 21:47:48
Re: PON kaverina, kommentteja kaikilta!Vastineena juttuun: PON kaverina, kommentteja kaikilta!, jonka kirjoitti: Tintti , Tammikuun 5, 2006 kello 09:42:53:
Hei!
Minusta on myös tosi mukavaa ja hyödyllistä kertoa PON-rotuisen koiran erityisominaisuuksista, kuten esim kyvystä availla mitä erilaisimpia ovien lukkoja. Kannatan ajatusta, että kokoamme nämä yhteen paikkaan, josta koiran hankintaa harkitsevat voivat näihin ominaisuuksiin tutustua.