Re: PON kaverina, kommentteja kaikilta!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kikka , Tammikuun 5, 2006 kello 21:47:48
----------------------------------------------------------------------

Re: PON kaverina, kommentteja kaikilta!

Vastineena juttuun: PON kaverina, kommentteja kaikilta!, jonka kirjoitti: Tintti , Tammikuun 5, 2006 kello 09:42:53:

Hei!
Minusta on myös tosi mukavaa ja hyödyllistä kertoa PON-rotuisen koiran erityisominaisuuksista, kuten esim kyvystä availla mitä erilaisimpia ovien lukkoja. Kannatan ajatusta, että kokoamme nämä yhteen paikkaan, josta koiran hankintaa harkitsevat voivat näihin ominaisuuksiin tutustua.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]