Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 14, 2005 kello 15:48:07
Onnea!!! Onnittelut kaikille jotka pärjäsivät paras-näyttely, -veteraani,- agility ja toko-Pon kisoissa, unohtamatta Mega-Pon kisaa!! t.Kirsi ja Fani
Onnittelut kaikille jotka pärjäsivät paras-näyttely, -veteraani,- agility ja toko-Pon kisoissa, unohtamatta Mega-Pon kisaa!!
t.Kirsi ja Fani
Vastineet / Follow Ups: