Re: Onnea!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 15, 2005 kello 09:47:02
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea!!!

Vastineena juttuun: Re: Onnea!!!, jonka kirjoitti: Tarja , Maaliskuun 14, 2005 kello 21:11:40:

Tästä voisi antaa noottia hallitukselle. Sillä Mirva oli laitettu lehteen että hän ottaa pisteet vastaan, mutta kun hän pyysi apua minulta kun ei ymmrrä noista pisteistä mitään enkä minäkään ymmärrä. Ehkä pisteitä voisi vähän helpottaa niin että jokainen osaa ne laskea. Nyt pisteet on laskettu uudestaan ja laitan ne eteenpäin että menevät oikein lehteen ja tänne nettiin.
Ja nähtävästi emme ole ainoita jotka eivät ymmärrä kun moni oli laskenut väärin. Olisiko hullu idea että ensi vuonna agility-pisteet lähetettäisiin Tommille & Tarjalle, niin he voisivat tarkistaa ne kun homman kerta osaavat.

-Kirsi-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]