Re: Onnea!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tarja , Maaliskuun 14, 2005 kello 21:11:40
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea!!!

Vastineena juttuun: Re: Onnea!!!, jonka kirjoitti: Tarja , Maaliskuun 14, 2005 kello 21:01:14:

Niin, pakko vielä lisätä, että tämä pisteselkkaus on mielestäni
TODELLA noloa. Typerää huhuilla täällä pisteiden ja sijoitusten perään. Eikös
sääntöjen pitäis olla selvät tulosten vastaanottajalle?

Ihan pakko vielä tölväistä että entäpä jos sama olis sattunut
näyttelytulosten kanssa? Voi sitä meuhun määrää...


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]