Re: Onnea!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tarja , Maaliskuun 14, 2005 kello 21:01:14
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea!!!

Vastineena juttuun: Re: Onnea!!!, jonka kirjoitti: Mirkka , Maaliskuun 14, 2005 kello 20:07:57:

Tere!

Ongelmana on nuo osallistumispisteet joita siis pitäisi saada vain mukaan
lasketuista viidestä kisasta eikä kaikista mahdollisista kisoista joissa on
vuoden aikana käynyt. Tämä muutos tehtiin aikanaan tarkoituksella
Paras Agi-PON pistetytyksiin jotta laatu painottuisi eikä määrä.
Ja tämä "uusi" pisteytys on ollut voimassa jo useampia vuosia...

Tarja




----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]