Re: Onnea!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tarja , Maaliskuun 15, 2005 kello 08:34:12
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea!!!

Vastineena juttuun: Re: Onnea!!!, jonka kirjoitti: Mirkka , Maaliskuun 14, 2005 kello 21:28:43:


» Villi ehdotus: Olisikohan paikallaan, että ME, jotka agilityä harrastamme ja sen salaiset sudenkuopat pisteytyksien osaltakin tunnemme, päivittäisimme hiukan sääntöjä, kun se ei näytäkään olevan itsestään selvää, kuka sen pisimmän korren vetää.

» Mirkka


Joo. kyllä säännöissä olis muuttamisen varaa. Nykyiset säännöt on tehty
kauan sitten, aikana jolloin lähtökohtana oli lähinnä innostaa agilitaajia
osallistumaan ja pelkillä osallistumispisteilläkin saattoi keikkua
ruusukkeilla. Nykyään osallistumispisteet on turhia ja
mestaruuskisapisteitäkin voisi samalla tarkistaa. Mestaaruuskisat kun on
menettänyt merkityksensä kaikkien agilitaajien yhteisenä kokoontumispaikkana.

Vuoden -04 pisteytyksiin nämä suunnitelmat ei kuitenkaan vaikuta. Oli
pistelaskusysteemi mikä tahansa, tärkeintä että se on KAIKILLE sama.
Ja laskettiinpa nuo pisteet nyt miten hyvänsä ei Vuoden Parhaasta ole
epäselvyyttä.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]