Re: Noista hoitojutuista..


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Sarianna , Tammikuun 6, 2005 kello 21:23:39
----------------------------------------------------------------------

Re: Noista hoitojutuista..

Vastineena juttuun: Re: Noista hoitojutuista.., jonka kirjoitti: Sanna , Tammikuun 6, 2005 kello 16:06:31:

Heippa!

Meilläkin nuo sadekelit ovat inhottavia, sillä sadekeleillä Lilla nuolee tassujaan niin pahasti, että aina joku tassu menee ihan verille ja sitten sitä onnutaan. Hoitanut olen Lillan tassuja Tummelilla ja se on auttanut suhteellisen nopeasti, eikä koira ole ontunut kuin muutaman päivän, toisin kuin ilman hoitoa se on saattanut ontua toista viikkoa.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]