Jutun lähetti Tintti , Tammikuun 7, 2005 kello 10:04:44
Karvojen leikkaamisestaVastineena juttuun: Re: Noista hoitojutuista.., jonka kirjoitti: Majka , Tammikuun 6, 2005 kello 23:31:09:
Oon samaa mieltä Majkan kans tuosta antura-karvojen leikkaamisesta. Meillä pidetään lyhyempänä paitsi siksi, että tassut kuivaa nopeammin kun ei ole karvatuppoja kosteutta keräämässä, myös siksi että talvella näin vältytään siltä että antura-karvat kerää lunta joka yleensä sitten jäätyy lämpimässä anturassa (mikä taas johtaa siihen että ulkoilu loppuu ontumisen takia).
Karvojen leikkaamisessa on myös se hyöty, että tollaset Miloun kaltaset duracell-puput ei liukastele lattioilla niin paljoa.