Re: Noista hoitojutuista..


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Eeva , Tammikuun 6, 2005 kello 22:38:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Noista hoitojutuista..

Vastineena juttuun: Re: Noista hoitojutuista.., jonka kirjoitti: Sarianna , Tammikuun 6, 2005 kello 21:23:39:

Sarianna kirjoitti:
» Heippa!

» Meilläkin nuo sadekelit ovat inhottavia, sillä sadekeleillä Lilla nuolee tassujaan niin pahasti, että aina joku tassu menee ihan verille ja sitten sitä onnutaan. Hoitanut olen Lillan tassuja Tummelilla ja se on auttanut suhteellisen nopeasti, eikä koira ole ontunut kuin muutaman päivän, toisin kuin ilman hoitoa se on saattanut ontua toista viikkoa.

MOIKKA!
Siis aina oppii uutta... Toi Tummeli voiskin olla ihan hyvä ja kokeilun arvonen asia,kun Mimmi seuraavan kerran tassujaan nuolee...
Mitäs luulette onko karvojen määrällä (esim. tassuissa) jotakin merkitystä?

Samallapa tässä kysäsenkin teidän muiden kokemuksia nartuista, et onko kellään kokemusta että narttu "pudottais" karvat aina juoksun jälkeen? Meillä Molly teki niin ja tuntu tuo Mimmi tekevän nyt samanlla viisiin. Et mistähän moinen ilmiö johtuu? (Onkohan muuta syytä kuin hormoonit...)

T:Eeva


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]