Jutun lähetti Tintti , Toukokuun 26, 2005 kello 09:24:53
Peukut pystyssä!Vastineena juttuun: SM-agilityyn PON-joukkueena, jonka kirjoitti: Mirkka , Toukokuun 25, 2005 kello 22:58:25:
Meillä pidetään peukut pystyssä, pitäkäähän lippu korkeella!
Ja tulokset sit heti tänne luonnollisesti, ettei hullujen tarvi kauaa olla jännityksessä ;)