Jutun lähetti Majka , Kesäkuun 21, 2005 kello 17:22:49
Re: Peukut pystyssä!Vastineena juttuun: Re: Peukut pystyssä!, jonka kirjoitti: Tommi , Kesäkuun 21, 2005 kello 13:15:16:
Onnea hienoista suorituksista! Olipa mukava lukea täällä agility-kuuumisia.
Todella lähellä oli tuo 4. sijoituskin! :-)