Jutun lähetti Kirsi , Kesäkuun 23, 2005 kello 11:39:47
Hyvääääää...... Oikein rattoisaa juhannusta kaikille pon-kerholaisille!!!! t.Kirsi, Mirva, Benkku, Jouni, Tommi, Anu, Suka, Hulda, Fani ja Osmo-boy
Oikein rattoisaa juhannusta kaikille pon-kerholaisille!!!!
t.Kirsi, Mirva, Benkku, Jouni, Tommi, Anu, Suka, Hulda, Fani ja Osmo-boy
Vastineet / Follow Ups: