Re: Peukut pystyssä!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Sarianna , Kesäkuun 19, 2005 kello 22:04:19
----------------------------------------------------------------------

Re: Peukut pystyssä!

Vastineena juttuun: Re: Peukut pystyssä!, jonka kirjoitti: Mirkka , Kesäkuun 19, 2005 kello 16:43:24:

Kiitoksia joukkuetovereille meiltäkin. Veteraanit olivat todellakin vireessä, mutta tämä nuorempi agilitypolvi oli hieman muissa maailmoissa!

Ilma oli mukava ja tämän päivän on todellakin saanut kärsiä eilisestä auringosta, kun sattui naama ja kädet kärventymään oikein kunnolla!

Onnea Litalle tämänpäiväisestä ja onnittelut kaikille uusille suomenmestareille (vaikka tuskin tätä palstaa lukevatkaan).

-sarianna-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]