Jutun lähetti Mirkka , Toukokuun 25, 2005 kello 22:58:25
SM-agilityyn PON-joukkueenaHeips!
Kasattiin sitten PON -joukkue agilityn SM-kisoihin
kesäkuuksi Jyväskylään, kiitos Tommin.Tommi luotsaa Sipoa (anteeksi, en osaa kirjoittaa koko nimeä oikein!
ja vanhaa kunnon Litaa, Sarvis Lillaa ja hännän huippuina
minä ja Taru.Varakoiraa ei ole, koska viidettä kolmosluokan midi-polskia ei ole.
Pitäkäähän peukkuja. Kisat käydään viikkoa ennen juhannusta.
t. Mirkka & Taru
+ huutosakki Mika ja Olka