Jutun lähetti Mirkka , Kesäkuun 24, 2004 kello 13:04:17
Agirodun kisaavat meditAgirodun kisaava mediPON- joukkue
eli arvon rouvat Lita ja Taru,
maskuliininen vahvistus Sipowicz ja maskotti Olka (varalla Ropsu ja Mikko M.)
starttaavat su 4.7. puolen kuuden maissa illalla pitämään yllä pölskien mainetta Suomen suurimmassa agilitytapahtumassa. Startteja viikonlopun aikana Kotkassa on lähes 3 400!Muistakaahan olla hengessä mukana.t. Mirkka ja puoli joukkuetta
Iloista jussia! Me aiomme patikoida sääskien syöteiksi `vielä hiukan kauemmas korpeenŽ. Onhan vaellusvermeitä nyt pari kertaa kesässä käytettävä.