Jutun lähetti Majka , Kesäkuun 28, 2004 kello 12:00:19
Re: Medi-Mikko?Vastineena juttuun: Re: Medi-Mikko?, jonka kirjoitti: Mirkka , Kesäkuun 25, 2004 kello 15:24:58:
No niin. Nyt tyhmempikin ymmärtää. Minä kun jo ihmettelin sitäkin että eikös Olka todellakaan ole maxi-koira. Pitäisi varmaan tutustua sääntöihin kunnolla, niin asiat olisi selvemmät itsellenikin. ;-)
Kiitokset Mirkalle selvityksestä ja myös Tommille joka viikonloppuna valaisi asiaa.Majka