Re: Medi-Mikko?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Kesäkuun 25, 2004 kello 15:24:58
----------------------------------------------------------------------

Re: Medi-Mikko?

Vastineena juttuun: Medi-Mikko?, jonka kirjoitti: Majka , Kesäkuun 24, 2004 kello 20:07:18:

Majka kirjoitti:
» Hmm, hui, hätätapauksen tullenko Mikko Mallikas pitäisi sulloa medikokoiseksi? Onko jokin virhe vai ajatusvirhe? Herra on hiljalleen humahtanut ilmeisesti täyteen mittaansa ja on varsin mallikkaasti maxi-kokoinen. Pestäänkö ja katsotaan kutistuuko? ;-)

» Majka & puoli maxi-alo-joukkuetta :-)

Juu, pestään, lingotaan ja kuivataan huolellisesti. Ei ole virhe. Joukkueessa saa olla yksi "viereisen" säkäryhmän koira ja medijoukkueessa se maxi on Olka. Mikko on näin ollen varalla vain meidän Olkalle(maxi).

Mirkka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]