Jutun lähetti Majka , Kesäkuun 24, 2004 kello 19:37:02
Re: HAUSKAA JUHANNUSTA!!!Vastineena juttuun: HAUSKAA JUHANNUSTA!!!, jonka kirjoitti: Tintti , Kesäkuun 24, 2004 kello 11:02:48:
Oikein rentouttavaa Juhannusta kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni PON pääsee POLSKImaan :-)
Majka