VIELÄ KERRAN MAHTAVAT ONNITTELUT


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Helmikuun 11, 2007 kello: 18:38:36
----------------------------------------------------------------------

VIELÄ KERRAN MAHTAVAT ONNITTELUT

Vastineena juttuun: Glitteriä ja Glamouria ;), jonka kirjoitti: Tiina , Helmikuun 11, 2007 kello: 15:34:12:


ONNEA VIELÄ KERRAN aivan MAHTAVASTA menestyksestä
Champion of Champions - Veteran of Veterans -gaalassa
molemmille pojille.

Sanottakoon vielä noista tuloksista sen verran, että nyt hipaistiin jo tähtiä :-)
Pompula nousi aivan viimestä edelliselle kierrokselle asti, häviten lopulta vain Frances Fabergenin mustalle suursnautseri-urokselle. Viimeisellä kierroksella sitten jo valittiinkin kaikkien vuoden 2006 aikana menestyneiden veteraanikorien VETERAN OF VETERANS.


Pompula oli todella
2 PARHAIMMAN VETERAN PARIN JOUKOSSA !!!!!!!!!!


ja Wolec
8 PARHAIMMAN CHAMPION PARIN JOUKOSSA !!!!

Kyllä oli aivan mahtavaa olla polski-kasvattaja tässä tilanteessa !!!

KIITOS
TIINA & MAIJA


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]