Jutun lähetti Taija , Helmikuun 11, 2007 kello: 18:38:36
VIELÄ KERRAN MAHTAVAT ONNITTELUTVastineena juttuun: Glitteriä ja Glamouria ;), jonka kirjoitti: Tiina , Helmikuun 11, 2007 kello: 15:34:12:
ONNEA VIELÄ KERRAN aivan MAHTAVASTA menestyksestä
Champion of Champions - Veteran of Veterans -gaalassa
molemmille pojille.Sanottakoon vielä noista tuloksista sen verran, että nyt hipaistiin jo tähtiä :-)
Pompula nousi aivan viimestä edelliselle kierrokselle asti, häviten lopulta vain Frances Fabergenin mustalle suursnautseri-urokselle. Viimeisellä kierroksella sitten jo valittiinkin kaikkien vuoden 2006 aikana menestyneiden veteraanikorien VETERAN OF VETERANS.
Pompula oli todella
2 PARHAIMMAN VETERAN PARIN JOUKOSSA !!!!!!!!!!
ja Wolec
8 PARHAIMMAN CHAMPION PARIN JOUKOSSA !!!!
Kyllä oli aivan mahtavaa olla polski-kasvattaja tässä tilanteessa !!!
KIITOS
TIINA & MAIJA