Jutun lähetti marika , Helmikuun 12, 2007 kello: 13:30:25
Re: Onnea! samaan aikaan tallinnassa...Vastineena juttuun: Re: Onnea! samaan aikaan tallinnassa..., jonka kirjoitti: Taija , Helmikuun 12, 2007 kello: 13:15:41:
WAU; WAU; WAU!!
Aivan upea suoritus isältä ja pojalta, hurjasti ONNEA molemmille kotijoukkoineen ja tietenkin kasvattajalle!
Ensi vuonna sitten viimeiseen pariin:))Onnea myös "pikku"-Kaapolle Tallinnan menestyksestä!
Marika