Jutun lähetti Tintti & Co , Helmikuun 13, 2007 kello: 12:28:15
MEILTÄ KANS ONNEA!Vastineena juttuun: Re: Onnea! samaan aikaan tallinnassa..., jonka kirjoitti: marika , Helmikuun 12, 2007 kello: 13:30:25:
Vielä tätäkin kautta onnea hurjasti Wolelle ja Pompulle (maailman komeimmalle papalle ;) sekä Taijalle, Maijalle ja Tiinalle,
SEKÄ
Kaapolle ja Millalle Eestinmaan täsmällisestä valloituksesta!
ONNEA!Toiset ne repii sijoituksia, meillä vaan revitään tikkejä (kyllä, Miloulla, taas ;)