Glitteriä ja Glamouria ;)


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti Tiina , Helmikuun 11, 2007 kello: 15:34:12
----------------------------------------------------------------------

Glitteriä ja Glamouria ;)

Taas on Champions of Champions ja Veterans of Veterans Gaala-ilta juhlittu... Tällä kertaa polskeja esiintyi mukana kaksi isä ja poika, Flinkbein Kompletny-Pon "pompula" veteraaneissa ja Flinkbein Wolec "Wole" valioissa.
Ja hienosti pojat menetyivät Pompula hienosti aina 4 parhaan joukkoon asti (veteraaneja mukana oli 58) ja Wole 16 parhaan sakkiin ("valiota" mukana 72).

Mahtava oli pon-poikien kannustus yleisön joukosta, huuto ja taputus oli kerrassaan huumaavaa, HIENOA!

KIITOS seurasta Taija, Seija, Maija, Riikka, Marika ja Merja, HAUSKAA OLI!

Terkuin, Tiina ja kimalteleva Wompatti


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]