Jutun lähetti Ana , Helmikuun 5, 2007 kello: 18:25:44
Re: Käyttö-ponVastineena juttuun: Re: Käyttö-pon, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 5, 2007 kello: 15:50:50:
Joo, niin on hieman uusi juttu tää käyttö-pon palkinto, ja keskusteltiin asiasta hallituksen kokouksessa, kun mietin tarvitseekohan tänä vuonna tilata siihen ruusuketta, niin jos en kovin väärin kuullut, niin olikohan Majkaa pyydetty tai olitko kenties luvannut tehdä siihen pisteytys säännöt? Joo, että semmoosta...
T: Ana