Jutun lähetti Sarianna , Helmikuun 8, 2007 kello: 17:47:28
Re: BHVastineena juttuun: Re: BH, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 8, 2007 kello: 11:30:09:
Tuo Anan ehdotus voisi olla kaikista toimivin.
Tutkiskelin tuossa belgipuolen sääntöjä jos sieltä olisi löytynyt joku fiksu ratkaisu... siellä ainakaan bh-kokeesta ei saa mitään pisteitä vuoden pk-koira kisassa (eikä kyllä missään muussakaan kisassa), että ei ollu apua siitäkään...-sarvis-