Jutun lähetti Tommi Raita-aho , Maaliskuun 4, 2005 kello 14:46:57
Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3Herään nyt vähän myöhässä tähän, mutta tuollainen
pidetään siis parin viikon päästä, ja ilmeisesti
jälki-ilmottautuminen saattaisi tulla kysymykseen.
Säännnöistä löytyy seuraava:
"Kukin yhdistys, rotujärjestö sekä piiri saa lähettää kokoukseen yhden edustajan."Onko PON-kerho lähettämässä tuonne ketään?
Tuli vaan mieleen, että jos ei ole kukaan halukas menemään, niin voisin olla vapaaehtoinen (sikäli mikäli jälki-ilmottautuminen vielä
onnistuisi).Lisätietoja alalolevasta linkistä.
--
- TRa