Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tommi Raita-aho , Maaliskuun 4, 2005 kello 14:46:57
----------------------------------------------------------------------

Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3

Herään nyt vähän myöhässä tähän, mutta tuollainen
pidetään siis parin viikon päästä, ja ilmeisesti
jälki-ilmottautuminen saattaisi tulla kysymykseen.
Säännnöistä löytyy seuraava:
"Kukin yhdistys, rotujärjestö sekä piiri saa lähettää kokoukseen yhden edustajan."

Onko PON-kerho lähettämässä tuonne ketään?
Tuli vaan mieleen, että jos ei ole kukaan halukas menemään, niin voisin olla vapaaehtoinen (sikäli mikäli jälki-ilmottautuminen vielä
onnistuisi).

Lisätietoja alalolevasta linkistä.

--
- TRa


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]