Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Maaliskuun 5, 2005 kello 09:24:29
----------------------------------------------------------------------

Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3

Vastineena juttuun: Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3, jonka kirjoitti: Marika , Maaliskuun 5, 2005 kello 00:14:57:

Marikalle tiedoksi,
että hallitus on jo ottanut kantaa tähän asiaan, mutta nämä ovat sellaisia asioita, joita ei tarvitse selvitellä juttupalstalla.
Asia on jo hoidossa , kiitos huolenpidosta.

Taija


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]