Jutun lähetti Taija , Maaliskuun 5, 2005 kello 09:24:29
Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3Vastineena juttuun: Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3, jonka kirjoitti: Marika , Maaliskuun 5, 2005 kello 00:14:57:
Marikalle tiedoksi,
että hallitus on jo ottanut kantaa tähän asiaan, mutta nämä ovat sellaisia asioita, joita ei tarvitse selvitellä juttupalstalla.
Asia on jo hoidossa , kiitos huolenpidosta.Taija