Jutun lähetti Marika , Maaliskuun 5, 2005 kello 21:41:54
Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3Vastineena juttuun: Re: Agilitylajiliiton perustamiskokous 19.3, jonka kirjoitti: Taija , Maaliskuun 5, 2005 kello 09:24:29:
Kiitokset tiedosta, vaikken minä asiaa täällä alun perin kysellytkään;)
Tommi kyseli asiasta perjantaina ja minä vastasin siihen seuraavana päivänä tai oikeastaan yöllä.
Loistavan nopeaa toimintaa hallitukselta, jos olitte asian ehtineet tässä ajassa jo käsitellä:)))
Tai ehkäpä olitte jo päättäneet lähettää kokoukseen jonkun muun kuin Tommin. Silloin tosin mielestäni vastauksen olisi voinut laittaa myös tänne, niin asia olisi tullut selväksi muillekin palstaa lukeville. Vai mitä?Mun on nyt varmaan parasta kanssa lopettaa tää kirjoittelu, etten ala olemaan kenellekään "piikki lihassa".
Oikein mukavia aurinkoisia talvipäiviä kaikille toivotellen Marika