Re: Astalle


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Helmikuun 7, 2005 kello 20:31:40
----------------------------------------------------------------------

Re: Astalle

Vastineena juttuun: Astalle, jonka kirjoitti: Tintti , Helmikuun 7, 2005 kello 12:19:41:

» Aina ja iankaikkisesti muistan Rinkelin havion matsarissa hampaattomalle liian pienelle Irlannin-sussarille. heh!

Mutta Irkku on aina Irkku (vaikka voissa paistaisi), jolle pölskin tuplaomistajana soisin kisassa kuin kisassa suorastaan luovutusvoiton!

t. Irkun ikuinen ihailija,
Mirkka :)

(Älkääkä nyt ainakaan suuttuko. Haaveissani on vain jo pitkään ollut Irkku. Silti asustelen kahden ponin kanssa ja olen suursnautserin, vissiinkin, "miniä". Hankalia nämä nykyiset sukulaisuussuhteet! Sitten pitäisi vielä hankkia pakettiauto, omakotitalo, lottovoitto... Ja kaiken lisäksi, seuraava koira tulee olemaan ajokoira. Oi,voi.)

Hauskaa työviikkoa kaikille!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]