Jutun lähetti Hannele , Helmikuun 23, 2005 kello 14:50:11
Missä kuvat??terppa!
Rupesin kyseleen tällasesta hommasta kuin...laitoin tänne PON-kerhon kuviapalstalle, kuvia omasta koirastani. Ensimmäisen kerran laitoin kuvat jo viime syksynä, ja nyt tämän vuoden puolella, mut kuvia ei ole ilmestynyt palstalla jostakin syystä???MISSÄ VIKA???? Eikös tänne jokainen saa laittaa kuvia omasta koirastaan, kunhan koira on PON??
T:Hämmästynyt savon mualta