Astalle


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Helmikuun 7, 2005 kello 12:19:41
----------------------------------------------------------------------

Astalle

Vastineena juttuun: tuusniemestä.., jonka kirjoitti: Mervi , Helmikuun 6, 2005 kello 21:57:17:

Tintti-tati lahettaa ison pusun Astalle ja onnentoivotukset Nenalle joka on ERInsa ansainnut. Olisin myos Astalle suonut paremman mutta...hmm... kun muitelen omia kokemuksia ko tuomarista niin ei voi sanoa kun etta loistavasti TEILLA meni ;)
Aina ja iankaikkisesti muistan Rinkelin havion matsarissa hampaattomalle liian pienelle Irlannin-sussarille. heh! Eli ei kun paljon onnea vaan!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]