Jutun lähetti Tintti , Syyskuun 29, 2004 kello 13:17:28
WUHUUU!!!Vastineena juttuun: kauheesti ONNEA!, jonka kirjoitti: marika , Syyskuun 28, 2004 kello 22:27:20:
Meilta kans ihan HURRRRJASTI ONNEA kaikille menestyneille, Taijalle aivan mahtavasta BIS1 sijoituksesta Pucharin kanssa ja BIS1 kasvattajaryhmasta!
Olipas hienoa promoa polskeille! Kunpa vaan olisin voinut olla paikan paalla tsemppaamassa ja jannittamassa muiden kanssa ; )