Jutun lähetti Mirva , Syyskuun 29, 2004 kello 20:31:49
Re: kauheesti ONNEA!Vastineena juttuun: kauheesti ONNEA!, jonka kirjoitti: marika , Syyskuun 28, 2004 kello 22:27:20:
Myöhästyneet onnittelut kaikille menestyneille ja sertin saaneille ja BIS kisassa menestyneille.
Toivottaa myöhästyneesti Mirva