Jutun lähetti marika , Syyskuun 28, 2004 kello 22:27:20
kauheesti ONNEA!Vihdoin jaksoin tulla ONNITTELEMAAN ihan kaikkia viime aikoina näyttelyissä pärjänneitä, niin uusia valioita kuin BIS-voittajiakin!
Siispä OOONNNEEEAAA ihan kaikille menestyneille pon-koirille omistajineen!
Koitan tästä edespäin taas olla hieman aktiivisempi;))Marika