Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Majka , Elokuun 30, 2004 kello 17:50:12
----------------------------------------------------------------------

Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä

Vastineena juttuun: Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä, jonka kirjoitti: Mirkka , Elokuun 30, 2004 kello 17:46:17:

Katsos kun alaa paremmin tuntematta kirjoittelin. ;-) Mutta hyvä että joku ymmärsi mitä tarkoitin ja tarkensi; siis agilitysta Menestyneitä-palstalla voisivat ilmoitella agilitysertifikaatin saajat, eikö niin? :-)

Majka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]