Jutun lähetti Mervi , Elokuun 30, 2004 kello 20:27:38
Onnewa - monelle:))Moikka!
ONNEA AGILITY menestyjille !!Onnea Rodolle INT CH tittelistä!!
- kas, siitäpä sainkin "aasinsillan" kehuskella omaa kasvattiani - Jagodas Bis Kaszankaa josta myöskin tuli 28.8.2004 Rotterdamissa INT MVA,tosin sai vara -cacibin tälläkiekalla,mutta voittanut narttu on jo INT ch..joten nyt se sitten kolahti!JIHUU!!!t.Mervi