Jutun lähetti Mirkka , Elokuun 30, 2004 kello 21:09:17
Re: UUSI PALSTA lehdessä: MenestyneitäVastineena juttuun: Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 30, 2004 kello 17:50:12:
Majka kirjoitti:
» Katsos kun alaa paremmin tuntematta kirjoittelin. ;-) Mutta hyvä että joku ymmärsi mitä tarkoitin ja tarkensi; siis agilitysta Menestyneitä-palstalla voisivat ilmoitella agilitysertifikaatin saajat, eikö niin? :-)» Majka
Juuri näin. Ja mukavahan se on tietää LUVA tilannekin eli montako on plakkarissa. Esim. Anna-Stina ja Iiris ovat vain yhtä onnistumista vailla maksi 3 luokassa.
Mirkka