Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Elokuun 30, 2004 kello 21:09:17
----------------------------------------------------------------------

Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä

Vastineena juttuun: Re: UUSI PALSTA lehdessä: Menestyneitä, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 30, 2004 kello 17:50:12:

Majka kirjoitti:
» Katsos kun alaa paremmin tuntematta kirjoittelin. ;-) Mutta hyvä että joku ymmärsi mitä tarkoitin ja tarkensi; siis agilitysta Menestyneitä-palstalla voisivat ilmoitella agilitysertifikaatin saajat, eikö niin? :-)

» Majka

Juuri näin. Ja mukavahan se on tietää LUVA tilannekin eli montako on plakkarissa. Esim. Anna-Stina ja Iiris ovat vain yhtä onnistumista vailla maksi 3 luokassa.

Mirkka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]