Jutun lähetti Taija , Syyskuun 29, 2003 kello 13:05:45
meiltä kansVastineena juttuun: Wokki ja ONNEEE!!!, jonka kirjoitti: Mervi , Syyskuun 28, 2003 kello 22:13:51:
Meiltä kans ihan hirmusti onnea Orvokille ja Marikalle Ahvenanmaan hienosta VSPstä ja CACIBISTA.
Taija & karvakasat