Jutun lähetti Kirsi , Syyskuun 29, 2003 kello 20:07:38
Onnea meiltäkin! Vastineena juttuun: meiltä kans , jonka kirjoitti: Taija , Syyskuun 29, 2003 kello 13:05:45: Mahtavat onnittelut myös minulta Orvokille ja Marikalle! t.Kirsi ja Fani
Vastineena juttuun: meiltä kans , jonka kirjoitti: Taija , Syyskuun 29, 2003 kello 13:05:45:
Mahtavat onnittelut myös minulta Orvokille ja Marikalle!
t.Kirsi ja Fani
Vastineet / Follow Ups: