Re: Kiittäen ja kumartaen!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti marika , Syyskuun 29, 2003 kello 16:09:35
----------------------------------------------------------------------

Re: Kiittäen ja kumartaen!

Vastineena juttuun: Kiittäen ja kumartaen!, jonka kirjoitti: marika , Syyskuun 29, 2003 kello 16:07:38:

marika kirjoitti:
» Orvokki ja omistaja kiittävät ja kumartavat! Oli hienoa esittää omaa kasvattiaan, kun sitä käytettiin esimerkkinä harjoitusarvostelijan opetuksessa.
» Olimme Vokin kanssa myös ainoat suomalaiset, jos Ruotsissa asuvia Intoa ja Tinkaa ei oteta lukuun. Urosten cacibin sai Growler's Artysta Cyrkowy, jolle kyllä mielelläni soin myös Rop-voiton.
» Palasimme reissulta vasta tänä aamuna, koska Tuulan(Timonan) lk collie narttu Vilma voitti ryhmän ja sijoittui Bis-5:ksi! Kaiken kaikkiaan siis hieno reissu ja kaupan päälle oli vielä hauskaakin! terv Marika ja Örkki-pökylä

Siis tottakai Vilma oli Bis-4, kun eihän nykyään enää viittä sijoiteta!



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]