Jutun lähetti Taija , Toukokuun 9, 2004 kello 20:14:44
Re: Onnea Nami!!!!Vastineena juttuun: Onnea Nami!!!!, jonka kirjoitti: Kirsi , Toukokuun 9, 2004 kello 16:12:18:
Meiltä kanssa mahtavat ONNITTELUT uudelle valiolle, Nami-Namille sekä tietty Analle ja Mirvalle !!!
Taija & karvakasat