Onnea Namiskuukkelille..ja vähän "omalle tytöllekin"..


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Toukokuun 9, 2004 kello 23:58:05
----------------------------------------------------------------------

Onnea Namiskuukkelille..ja vähän "omalle tytöllekin"..

Hellurei!

ISOSTI ONNEA Namille!!Joo, Analle ja kasvattaja Mirvallekin kans!!
- josko vaikka "pikkusiskopuolikas" seurais tällä tiellä:))

- Niin se "omalle tytölle" kans - no eihän se Kaszi minun oma tyttö ole,mutta kyllä se Nena muorin takamuksesta tänne tupsahti..ja taisin vähän autellakin:)JOO -no jokatapauksessa Kaszi (Jagodas Bis Kaszanka) on tänään tullut myös BELGIAN VALIOKSI..Huimaa on tyttelin näyttelyura ollu!
Unohtamatta onnitella iskä Pompulaa sekä omistajaansa Maijaa!!Että hienoja lapsia saatiin!!

Semmosta meinasin tähän vähän ehdotella, että oisko mitään jos aina se joka käy näyttelyssä keräis KAIKKI tulokset ja pukkais tänne - tietty jos joku puuttuu niin ainahan niitä voidaan täydentää..Whippet harrastajilla tämä toimii hyvin - no onhan niitä "ziljoona" enemmänkin näyttelyssä..niin kai me aina muutama PON tulos saadaan aikaseksi??oisko ihan mahoton ajatus..Kiva vaan olis seurata että ketä koiria ja mitä ovat saaneet - ennen kaikkea KUKA oli arvostellut:))

Mervi sekä karvat


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]