Tuloksista!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Toukokuun 10, 2004 kello 09:12:42
----------------------------------------------------------------------

Tuloksista!

Vastineena juttuun: onnea Kaszille, jonka kirjoitti: Taija , Toukokuun 10, 2004 kello 08:55:43:

Juu meiltä kans Kaszi-kaunottarelle ja tietenkin myös kasvattajalleen huimasti onnea :)

Tuota Mervin ehdotusta olen itsekin monesti miettinyt, nytkin käyn päivittäin tällä palstalla ja kasvattajien sivuilla ihmettelemässä että kuka on ollut missäkin ja kuinka pärjännyt.

Olisko ihan mahdoton idea että näyttelyssä mukana olleet, tai yksi sopimuksen mukaan, aina mailais näyttelyn jälkeen tiedot (koirat, luokat, tuomari/t, tulokset) Sannalle niin ei tarvis odotella että Kennelliitto (jälleen kerran) saa ajettua ruuhkansa alas? Mitä olette mieltä?


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]