Jutun lähetti Kirsi , Toukokuun 9, 2004 kello 16:12:18
Onnea Nami!!!! Mahtavat onnittelut Namille josta tuli eilen Fin & Est Mva ja oli myös Porin näyttelyssä VSP. Onnittelut myös ROP:ille joka tais olla Wolec. t.Kirsi ja Fani-täti
Mahtavat onnittelut Namille josta tuli eilen Fin & Est Mva ja oli myös Porin näyttelyssä VSP. Onnittelut myös ROP:ille joka tais olla Wolec.
t.Kirsi ja Fani-täti
Vastineet / Follow Ups: