Re: Lahden tuloksia??


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tässä: , Toukokuun 1, 2007 kello: 10:12:59
----------------------------------------------------------------------

Re: Lahden tuloksia??

Vastineena juttuun: Lahden tuloksia??, jonka kirjoitti: Milla , Huhtikuun 30, 2007 kello: 17:33:05:

ja kun kaikkia tuloksia ei ole, niin KORJAILKAA te jotka tiiätte ja ne mahdolliset virheet myös...

Jun-urokset
Marquee Klutzy EH1
Marquee LetŽs Boogie EH2

Avo-urokset
Cedr Moscic ERI1,Pu3,Va-Ca,Sert FIN MVA
Marquee Jigalorum ERI2,Pu4,Va-sert
Raptus Ze Spiewogry -ei tietoa....oliko paikalla? Sori

Valio-urokset
Flinkbein Atut ERI2
Flinkbein Wolec ERI1,Pu1,ROP,Cacib :)

Vet-urokset
Flinkbein Kompletny-Pon ERI1,Pu2,ROP-VET
Sukan Dumbo ERI2

Jun-nartut
Marquee Kicks Borgåkers EH2
Riposta Dla Flinkbein Kontekst ERI1
Sukan Q-tar EH3

Nuo-nartut
Emisja Z Gwiazda Sirius ERI1,Pn2,Sert,Va-Ca
Lovelyckans Lady Alatariel of Lorie ERI2,Pn4
Nocka Z Armii Zbawienia ERI3

Avo-nartut
Cynia Moscic ERI1,Pn3,Va-Sert
Marquee Itsy-Pitsy EH2

Valio-nartut
Ruta Z Spiewogry -ei taaskaan mitään tietoa, poissa?
Sukan Nami-Nami ERI1,Pn1,VSP,Cacib

Vet-narttu
HeidelindŽs Truth Is Out There ERI1,VSP-VET

ONNEA MENESTYNEILLE!!
Runsaslukuisena oli ponit liikkeellä Lahdessa, hieno homma. Niin ja olihan tuo Womppa-jätkä ryhmässä kuuden parhaan joukossa, mutta enempään ei komeus tällä kertaa riittänyt.

Ja Marika, kattellaan taas joskus ysiryhmää ;)

Tiina



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]