Jutun lähetti Milla , Toukokuun 1, 2007 kello: 10:32:24
Re: Lahden tuloksia??Vastineena juttuun: Re: Lahden tuloksia??, jonka kirjoitti: Tässä: , Toukokuun 1, 2007 kello: 10:12:59:
jag tackar ;)
Tuo puuttuva uros oli EH3 ja narttu ei paikalla...