Jutun lähetti Marika , Toukokuun 1, 2007 kello: 16:53:00
Re: Lahden tuloksia??Vastineena juttuun: Re: Lahden tuloksia??, jonka kirjoitti: Tässä: , Toukokuun 1, 2007 kello: 10:12:59:
Onnea täältäkin kaikille sertti, cacib, vsp ja rop voittajille. Cedrille omistajineen erityisonnittelut valioitumisesta!
Tiina, mä luulen, että täytyy taas pitää hetki vähän matalampaa linjaa;))
Marika