Re: PK-oikeudet


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Suvi , Lokakuun 17, 2006 kello: 15:02:09
----------------------------------------------------------------------

Re: PK-oikeudet

Vastineena juttuun: Re: PK-oikeudet, jonka kirjoitti: Fia , Lokakuun 17, 2006 kello: 12:16:00:

Juu, kyllä me Viivin kanssa ollaan mukana! En usko että sillä on ongelmia läpäistä tuota uudestaan. Villen kanssakin olisi tarkoitus jossain vaiheessa kokeeseen mennä, mutta se voi viedä vähän aikaa eli sen varaan ei kannata laskea :)
Ja onhan meitä muitakin, tosiaan Sarianna ja Lilla ja kai Mikkokin voi uusia. Ja Moppikin varmaan suorittaa BH-kokeen vaikkei pk-puolella kisaa, vai miten olet Majka ajatellut?
Mutta kyllä se viisi suoritusta varmasti tulee ensi vuonna kasaan.
Onko kellään muuten tietoa miten kauan näistä suorituksista kestää ennenkuin oikeudet palautuvat? Kai niitä pitää anoa ja kennelliiton nopeuden tuntien siihen menee aikaa...
Mutta hienoa että on innokkaita kisaajia, itse en tiedä päästäänkö ikinä (tai siis ainakaan näiden koirien kanssa) kisaamaan kun en omista autoa ja se vähän rajoittaa elämää, mutta onhan se hienoa jos saadaan nyt sitten pidettyäkin ne oikeudet niin pääsen minäkin niitä joskus hyödyntämään :)

Suvi & Juntit


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]