Re: PK-oikeudet


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Fia , Lokakuun 17, 2006 kello: 12:16:00
----------------------------------------------------------------------

Re: PK-oikeudet

Vastineena juttuun: Re: PK-oikeudet, jonka kirjoitti: Tarja , Lokakuun 13, 2006 kello: 23:27:14:

Elikäs en ollut kuullut harhoja! Loistavaa!

Nyt siis lasketaan ketä menis 2007 vuonna BH-kokeeseen. Ja olis kamalan suotavaa että jo BH-kokeen suorittaneet koirakot menisivät kokeeseen uudestaan jos vaan suinkin koira siihen kykenee. Uusista suorittajista ainakin näillä näkymin siis marquee K- ja L-pentueesta Into, Touko ja Kaapo yrittävät testin läpäistä sekä tietenkin Maria! Ja siinähän on jo 4. Olisko Suvi ja Viivi mukana myös? Sitten olisi se tarvittavat 5, olettaen tietenkin että me kaikki Marqueelaiset myös BH läpäistään!

Nämä siis minun aivojeni tuotosta. Korjatkaa jos olen ihan väärässä.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]